środa, 14 grudnia 2016

"Przekrój" wraca na rynek

Kwartalnik będzie kosztował 14,90 zł

"Przekrój" wraca jako kwartalnik społeczno-kulturalny. W poniedziałek 19 listopada do sprzedaży trafi pierwsze wydanie "Przekroju" pod kierownictwem Tomasza Niewiadomskiego. Magazyn będzie teraz kwartalnikiem zajmującym się tematyką społeczną i kulturalną, sporo będzie w nim treści z archiwum pisma. W redakcji pracują m.in. Miłada Jędrysik, Marek Raczkowski, Tomasz Stawiszyński i Hanna Zielińska, a dyrektorem artystycznym jest Joanna Domańska - informuje portal Wirtualnemedia.pl
W nowej odsłonie pismo ma format A3, liczy 148 stron i kosztuje 14,90 zł. "Przekrój" w nowej odsłonie ma szatę graficzną nawiązującą do tradycji pisma, opartą na rysunkach i grafikach, za to ze stosunkowo niewielką liczbą zdjęć.
Pierwszy numer nowego "Przekroju"ukaże się w nakładzie 50 tys. egz., będzie dystrybuowany w 8 tys. punktów w całym kraju (głównie kioskach Ruchu i punktach obsługiwanych przez Kolporter).

(info: Newsletter Biblioteki Analiz)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz