poniedziałek, 5 grudnia 2016

"Wyspa obłąkanych" Martin Widmark

Nareszcie trafiłem na książkę pełną przygód. Jest niezwykła. Można ją przeczytać jednym tchem np. w pochmurne, jesienne popołudnie.

Moim zdaniem jest to tytuł zarówno dla chłopaków, jak i dziewczyn.
Mnie do gustu przypadły wątki naukowe czyli dowiedziałem się trochę na temat procesorów.  Sądzę, że dziewczyny będę zachwycone i zauroczone rodzącym się uczuciem pomiędzy głównymi bohaterami książki. Larissa i Dawid są nastolatkami. Zupełnie  przypadkowo wplątują się w niebezpieczną grę, która może skończyć się nawet... śmiercią. 

Jak doszło do tego, że na Wyspie Obłąkanych zostali poddani eksperymentowi szaleńca-naukowca Antonssona?  Czy dokona on na nich pierwszej w świecie operacji na mózgu - konieczne przeczytajcie sami!

Uważam, że wielkim plusem tej książki są bardzo oryginalne ilustracje. Podoba mi się też jej poręczny format. Bez problemu zmieści się w gimnazjalnym plecaku. Atutem tego tytułu są też krótkie rozdziały.

Jak widzicie, ta książka ma same plusy, dlatego oceniam ja bardzo wysoko i już nie mogę się doczekać się kolejnych tytułów z serii.

Polecam gorąco!!!                                                            Mateusz

Ocena: 10/10

Dziękujemy wydawnictwu Zakamarki za przekazanie książki.
Książkę można wypożyczyć z naszej, szkolnej biblioteki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz