poniedziałek, 14 listopada 2016

,,Pax"- t.6 Asa Larsson & Ingela Korsell



 


Przedstawiam kolejny tom z serii ,,Pax''. Być może za bardzo czekałam na ten tytuł, ponieważ lektura Wodnika lekko mnie rozczarowała. Miałam nadzieję na większą ilość horroru .
 
Jego brak troszkę niwelują bohaterzy, którzy w tym tomie zostali obdarzeni przez autorów (w szczególności Iris) bogactwem szczegółów dotyczących ich życia. 
 
Moje ulubione postacie z tego tomu to: Alrik, Iris i oczywiście Freja (ukochana suczka Alrika). Sądzę, że Alrik i Iris do siebie pasują  - o czym świadczy ostatni fragment Wodnika; dość romantyczny, jak na ten gatunek literacki.
 
Wodnik, tak jak poprzednie książki, intryguje szatą graficzną, a czarno białe rysunki, rodem z komiksu, zachęcają do poznania niezwykłego, tajemniczego świata Mariefred.

"Czy nigdy nie zrobiłeś czegoś, czego potem żałowałeś? Jeśli tak sądzisz, to koniecznie przeczytaj rozdział 194 w tej książce.
 
Ciekawa jestem, co wydarzy się w 7 tomie Paxa pt.,,Zaraza",który jest już w przygotowaniu...


Ocena: 9/10                                                              Zuza


Dziękujemy wydawnictwu Media Rodzina za przekazanie książki.
Książkę można wypożyczyć w naszej szkolnej bibliotece. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz