wtorek, 23 sierpnia 2016

Ruszył Mój Empik

Spersonalizowany program lojalnościowy

Właśnie ruszył nowy program lojalnościowy Mój Empik. To pierwszy tego typu projekt na rynku. Innowacyjny system dopasowuje ofertę do upodobań właściciela karty lojalnościowej: generuje promocje, wysyła zaproszenia i informuje o nowościach na podstawie historii zakupowej, którą będzie gromadził.
Mój Empik został skoncentrowany na promocjach personalizowanych - dlatego program zapamiętuje preferencje i przeszłość zakupową konsumenta, który otrzymywać będzie specjalnie przygotowane pod jego potrzeby zniżki, zaproszenia i informacje.
"Mój Empik to program lojalnościowy, który przynosi wiele korzyści i rabatów, ale przede wszystkim jako pierwszy poznaje gust klientów i odpowiada na ich indywidualne oczekiwania" - mówi Ewa Szmidt-Belcarz, prezes Empiku.
Program jest kompatybilny z aplikacją mobilną i przy kasie można okazać kod widoczny na ekranie smartfona. Zwrotu bądź wymiany produktów będzie można dokonać na podstawie historii zakupów zarejestrowanej na karcie.
Dodatkowo, jeżeli klient przystępując do programu pokaże kasjerowi kartę z poprzedniego systemu lojalnościowego (Pay Back - przyp. red.), zakupy zachowają ciągłość i profil klienta zostanie wzbogacany według już istniejącego klucza.
Ponadto, promocje i specjalne oferty będą komunikowane smsem, e-mailem lub inną drogą elektroniczną zgodną z wyborem uczestnika programu podczas rejestracji. Dodatkowo na swoim koncie można tworzyć listy prezentów oraz przeczytanych książek czy obejrzanych filmów i dzielić się nimi ze znajomymi w internecie.

W salonach Empik i na Empik.com będą dostępne w stałym trybie oferty rabatowe dla wszystkich posiadaczy karty Mój Empik (na premierę programu będzie to m.in.: "Dziewczyna z pociągu" Pauli Hawkins z 40-proc. rabatem, animacja "W głowie się nie mieści" 40 proc. taniej czy oscarowy "Spotlight" w cenie 19,99 zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz