piątek, 28 maja 2021

Wiosna koloru słońca - Carina Bartsch

 

 


Po fantastycznych dwóch częściach książki (Lato koloru wiśni, Zima koloru turkusu), co może nastąpić?

Część trzecia, która mnie nie  rozczarowała...Zadowoliła w pełni, jak dwie poprzednie książki z serii. Ponieważ między częścią drugą, a trzecią minęło dużo czasu, myślę, że pomocne jest ponowne przeczytanie pierwszych dwóch części.

 Uważam, że część 1 i 2 miały w sobie moc radości, były zabawne, powodowały,że podczas czytania można było się zrelaksować. Na szczęście w części 3, historia dwóch głównych postaci wywołała na mojej twarzy uśmiech, a dialogi pomiędzy Emely i Elyasem bardzo mi się podobały.

Historia miłosna Emely i Elyasa jest tak romantyczna i po prostu cudowna, że ​​na zawsze będzie miała miejsce w moim sercu i jest teraz jedną z moich ulubionych książek.

W tym miejscu chciałabym powiedzieć, jak fantastycznie autorka poradziła sobie  z płynnym i bezbolesnym przejściem z części do części 3. Czytając kilka pierwszych rozdziałów, wydawało się, że nie minął absolutnie żaden czas. 

Wracając do historii Elyasa i Emely miałam bohaterów książki tuż obok, na wyciągniecie ręki. Ich problemy stały się moimi problemami i doceniam to, że  mogłam tak w pełni identyfikować się z bohaterami książki. Sądzę, że to bardzo duży atut tego tytułu.

Moim zdaniem, jeśli twój partner daje ci wolność, to wspaniałe uczucie i bardzo  dobry znak. Niezwykle podobało mi się obserwowanie rozwoju związku głównych bohaterów.

Wszystkich tych czytelników, którzy jeszcze nie trafili na tę serię zachęcam do sięgnięcia po te książki. Nie będziecie zawiedzeni. Spędzicie wspaniały czas, z duża dozą humoru, relaksu, ale i przemyśleń na temat uczucia, tak ważnego dla nas wszystkich.

 Rekomenduję!

Ocena: 10/10

Wydawnictwu Media Rodzina dziękuję za przekazanie książki.


 


 

 

 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz