czwartek, 10 stycznia 2019

"Pod szklanym niebem" Martin Widmark


Książka bardzo mi się podobała. 

Obydwoje głównych bohaterów - Dawid i Larissa i tym razem mnie nie zawiedli. Cieszę się bardzo, że już przeczytałem piąty tom przygód tej dwójki, ale jeszcze bardziej cieszy mnie to, że czeka mnie szósty tom.

Nawet jeśli nie czytaliście wcześniejszych przygód Dawida i Larisy śmiało możecie sięgnąć po tę książkę. 

Tym razem bohaterowie znajdują się na stacji badawczej  na Oceanie Atlantyckim i przeżywają tam niezwykłe perypetie, które wciągną Was  w fantastyczne przygody  na dnie oceanu. 

To, co mnie najbardziej się podobało w tej książce, to rozmowy pomiędzy przyjaciółmi. Są tak intrygujące i pełne niesamowitych pytań, że po przeczytaniu tego tomu chętnie sięgnę po inne książki, które wyjaśnią mi problemy naukowe ( np.z ekologii) poruszone w tym tytule.

Jedno jest pewne- nikt z Was przy tej książce nie będzie się nudził.

Polecam serdecznie !!!


Ocena: 9/10                            Marcin 

Dziękujemy wydawnictwu Zakamarki za przekazanie książki. 
Książkę można wypożyczyć z naszej, szkolnej biblioteki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz