Wygoda i więcej funkcjonalności
Empik.com to teraz przejrzysta i łatwa nawigacja. Nowe pionowo rozwijane menu główne zwiększa komfort korzystania ze sklepu - ułatwia poruszanie się po stronie i znajdowanie produktów oraz pomaga internautom w szybkim poznaniu aktualnych bestsellerów, zapowiedzi, nowości oraz promocji. Większe zdjęcia i układ kaflowy wpływają na przejrzystość portalu. Tradycyjne kategorie kojarzone z Empikiem, tj. książki muzyka, filmy, multimedia czy artykuły papiernicze są specjalnie wyróżnione. Każda z branż, tj.: zabawki, produkty dla dzieci, dom i ogród, zdrowie i uroda, elektronika ma swoją stronę główną, z charakterystyczną warstwą wizualną i różni się od innych. Oznacza to, że w zależności od typu produktu layout jest dopasowany do potrzeb klienta tak, by jak najlepiej zaprezentować dany produkt i ułatwić odbiorcy podjęcie decyzji. Sekcja redakcyjna dotycząca wydarzeń kulturalnych (empikultura) także zyskała nowoczesny wygląd.
Portal w nowym wydaniu został zbudowany przez Empik.com w oparciu o badania preferencji użytkowników. "Zmiana layoutu wymusiła niektóre zmiany procesowe, ale są one niewielkie. Na początek skupiliśmy się przede wszystkim na designie. Umożliwi nam to wprowadzanie nowych funkcjonalności i rozwiązań dla klientów w kolejnych miesiącach. Wszystkie zmiany mają na celu poprawę funkcjonalności empik.com, ale zwiększy się również dostępna oferta. Stawiamy również na łatwość dostępu oraz skrócenie czasu realizacji zamówienia" - podkreśla Szymon Bujalski, dyrektor empik.com.
Miesięcznie strona empik.com jest odwiedzana średnio 8,5 miliona razy.
Średni czas trwania wizyty w e-sklepie wynosi 4 minuty 31 sekund. W roku 2016 po raz pierwszy w historii sklepu empik.com została przekroczona liczba 100 milionów odwiedzin, które wygenerowały 4 miliony wysłanych paczek.
47 proc. transakcji odbywa się z użyciem kilku urządzeń, natomiast 44 proc. wszystkich transakcji odbywa się z użyciem kanału mobile. 56 proc. klientów rozpoczyna swoją ścieżkę zakupową od kanału mobile, jednak aż 84 proc. transakcji finalizowana jest w systemie desktop. Obecnie aplikacja mobilna Empik.com to 200 tys pobrań i 4 proc. Udziału w sprzedaży online.
Z nowych funkcjonalności serwisu warto wymienić także możliwość rezerwacji online produktów w salonie stacjonarnym z informacją zwrotną o dokonaniu rezerwacji i możliwości odbioru zamówienia. Technologia nowego sklepu da także możliwość znacznego poszerzenia liczby dostępnych kanałów dostawy. Co więcej, empik.com planuje jeszcze w tym roku uruchomić pilotażowo, w wybranych miastach, opcję dostawy w dniu zamówienia.
Miesięcznie strona empik.com jest odwiedzana średnio 8,5 miliona razy.
Średni czas trwania wizyty w e-sklepie wynosi 4 minuty 31 sekund. W roku 2016 po raz pierwszy w historii sklepu empik.com została przekroczona liczba 100 milionów odwiedzin, które wygenerowały 4 miliony wysłanych paczek.
47 proc. transakcji odbywa się z użyciem kilku urządzeń, natomiast 44 proc. wszystkich transakcji odbywa się z użyciem kanału mobile. 56 proc. klientów rozpoczyna swoją ścieżkę zakupową od kanału mobile, jednak aż 84 proc. transakcji finalizowana jest w systemie desktop. Obecnie aplikacja mobilna Empik.com to 200 tys pobrań i 4 proc. Udziału w sprzedaży online.
Z nowych funkcjonalności serwisu warto wymienić także możliwość rezerwacji online produktów w salonie stacjonarnym z informacją zwrotną o dokonaniu rezerwacji i możliwości odbioru zamówienia. Technologia nowego sklepu da także możliwość znacznego poszerzenia liczby dostępnych kanałów dostawy. Co więcej, empik.com planuje jeszcze w tym roku uruchomić pilotażowo, w wybranych miastach, opcję dostawy w dniu zamówienia.
(p)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz