piątek, 4 września 2020

Anna Dereszowska czyta nowe wersje bajek

Sieć McDonald’s Polska rozpoczęła nową kampanię, w której prezentuje znane dzieciom bajki z tzw. nowym morałem. Razem z aktorką Anną Dereszowską uczy w nich odpowiedzialnych postaw podczas pandemii COVID-19. Znane postacie z bajek podejmują ważne, aktualne tematy i pomagają wyrabiać dobre nawyki, jak mycie rąk, maseczki, dystans społeczny itp. W ramach kampanii McDonald’s usłyszymy „Bajkę o Kopciuszku, która nie poszła na bal”, „Czerwony Kapturek i wilk, który nie trzymał dystansu” oraz „Królewnę Śnieżkę i umyte jabłko”. Premiera pierwszego odcinka odbyła się 2 września, publikacja kolejnych dwóch historii została zaplanowana w kolejnych tygodniach września. Kampania prowadzona jest na platformach YouTube, VOD oraz Player. Za realizację kampanii odpowiada agencja DDB. Autor: ET Źródło: Wirtualnemedia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz