piątek, 4 września 2020
Anna Dereszowska czyta nowe wersje bajek
Sieć McDonald’s Polska rozpoczęła nową kampanię, w której prezentuje znane dzieciom bajki z tzw. nowym morałem. Razem z aktorką Anną Dereszowską uczy w nich odpowiedzialnych postaw podczas pandemii COVID-19.
Znane postacie z bajek podejmują ważne, aktualne tematy i pomagają wyrabiać dobre nawyki, jak mycie rąk, maseczki, dystans społeczny itp.
W ramach kampanii McDonald’s usłyszymy „Bajkę o Kopciuszku, która nie poszła na bal”, „Czerwony Kapturek i wilk, który nie trzymał dystansu” oraz „Królewnę Śnieżkę i umyte jabłko”.
Premiera pierwszego odcinka odbyła się 2 września, publikacja kolejnych dwóch historii została zaplanowana w kolejnych tygodniach września.
Kampania prowadzona jest na platformach YouTube, VOD oraz Player. Za realizację kampanii odpowiada agencja DDB.
Autor: ET
Źródło: Wirtualnemedia
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz