wtorek, 16 czerwca 2015

Coehlo rozdaje książki

Dobrowolna opłata po lekturze

Brazylijski pisarz znany jest z promowania nowych modeli relacji między autorem a czytelnikiem. Do dziś książki Paulo Coehlo sprzedały się w blisko 200 mln egzemplarzy na świecie. Pisarz niezwykle aktywnie działa w sferze mediów społecznościowych - jego profil na Facebooku ma ponad 25 mln fanów, a wpisy na Twitterze śledzi ponad 10 mln osób.
 

Teraz autor bestsellerowych powieści rozpoczął promowanie autorskiego pomysłu na nowy model relacji z czytelnikami, który sam określa mianem „odwrotnej metody sprzedaży książek”.

 Coehlo zamieścił w sieci (na profilu Inkitt oraz na swoim blogu) dwa własne utwory. Są to: angielska wersja „Podręcznika wojownika światła” z 1997 roku oraz portugalska wersja jego trzeciej powieści zatytułowanej „Brida” (z 1990 roku).
Pisarz proponuje czytelnikom pobranie i lekturę książki za darmo, a następnie dobrowolną opłatę za przeczytane publikacje. Sam Paulo Coehlo twierdzi, że w ten sposób chciałby pokazać wydawcom na całym świecie, że proponowany model nie zakłóci ich dotychczasowego działania i nie wpłynie negatywnie na prowadzony biznes.

(fot. Wikipedia)
(p)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz