piątek, 21 listopada 2014

,,Kroniki Ferrinu - Powrót do Ferrinu'' Tom II - Katarzyna Michalak



Książka okazała się tak wciągającą lekturą, że przeczytałam ją zaledwie w jeden dzień. Pewne kwestie jednak były dla mnie do przewidzenia. Spodziewałam się, że owe dzieło literackie przypadnie mi do gustu, aczkolwiek nie myślałam, iż wywrze na mnie aż tak dobre wrażenie.
Pragnę wspomnieć coś o fabule. Dalszy ciąg przygód Anaelii skupia się na zmianie wydarzeń sprzed dwustu lat. Bohaterka zostaje cofnięta w czasie, by naprawić błędy przeszłości. Staje przed trudnym wyborem. 
Wybierze obowiązek czy miłość? 

O tym musicie się przekonać sami!

Nie wszystko jednak mi się podobało. Było parę spraw, które mnie irytowały podczas czytania, a mianowicie - zmienność uczuć. Bohaterka raz chciała mieć przy sobie przyjaciół, mimo wszystko, innym razem ich od siebie odtrącała.


Pomimo wszystko książka jest naprawdę niesamowita i wciągająca. 

Gorąco zachęcam wszystkich czytelników fantasy do przeczytania tej powieści!

Ocena 8/10   Kasia


Dziękujemy Wydawnictwu Literackiemu za przekazanie książki.



Powieść można wypożyczyć z naszej biblioteki szkolnej.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz