sobota, 16 lutego 2013

„Strażnicy Nirgali. Serce Suriela” Agnieszka Wojdowicz





   Wypożyczając tę książkę byłem pełen obaw, że to będzie trochę banalna historia …
   Miałem wrażenie, że kiedyś już ją czytałem, tylko miała inną okładkę, a bohaterowie odmienne imiona.

   W opowieści został zastosowany bardzo częsty wątek „przejścia” zwykłej dziewczyny w świat magiczny.

 I niestety … ukazany fatalnie.

 Książka wciągnęła mnie, ale czytałem ją bez emocji.

 Moje odczucia?
 Żadne.  Książka przeczytana.
 Nie mam ochoty sięgać po cześć drugą i trzecią.

 Raczej jej nie zapamiętam, a szkoda.

Ocena: 4/10                                                     Marcin



Pomimo tak niskiej oceny dziękuję wydawnictwu Nasza Księgarnia za umożliwienie przeczytania tej opowieści.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz