czwartek, 21 lutego 2013

"Sklepik z niespodzianką. Lidka" Katarzyna Michalak


Przeczytałam jednym tchem. I zakochałam  się w Pogodnej...

Szkoda, że nie mam porównania z wcześniejszymi tomami Serii z kokardką. Ale, co tam - wszystko jest do nadrobienia!

Polecam tę książkę  na czas zimowy -pełen szarości i smuteczków.
To wielka, ciepła pocieszajka. 

Pomimo trudnych tematów ( obsesja na punkcie posiadania dziecka, niespełniona miłość, rozwód) ,  niesamowita ilość humoru, zwrotów akcji oraz charakternych kobiet, które ze wszystkim sobie radzą, bardzo mi się spodobała! 

Dla mnie "Sklepik z niespodzianką. Lidka" , to rewelacja  na :
 prezent  i na serial filmowy.

 To książka dla mężczyzny, który nie wierzy, że i kobieta ... potrafi.

Urocza okładka, wspaniałe zakończenie ( takie lubię!). 
Wszystko najwyższych lotów.

Gorąco polecam!
Ocena może być tylko jedna 10/10
                                                                            
                                                                           Struś

P.S. Odkryłam blog autorki : przesympatyczny i bardzo oryginalny : http://katarzynamichalak.blogspot.com


Pięknie dziękuję wydawnictwu Nasza Księgarnia za przekazanie tak uroczej książki.

3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawa recenzja, aż chce się książkę przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za piękną opinię o "Lidzi". Tak dobrze jest wiedzieć, że gimnazjaliści chętnie czytają książki. :)

    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Droga pani Katarzyno!
    Pięknie dziękujemy za Pani komentarz. To dla nas WIELKA RADOŚĆ!
    A przekonanie ,że gimnazjaliści nie czytają jest sloganem , podawanym sobie z ust do ust. Proszę zerknąć na nasz blog i sama Pani , bardzo szybko, zmieni zdanie.
    Moc serdeczności,
    Jola Pytel i Blogerzy z 39

    OdpowiedzUsuń