poniedziałek, 25 lutego 2013

"Pogoń za duchami" Tatiana Polakowa





   Bardzo lubię kryminały, jednak czytając ten gatunek powieści, często patrzę na te książki przez pryzmat powieści Agathy Christie.
   Tak samo było i w tym przypadku. Muszę przyznać, że jestem pozytywnie zaskoczony.Klimat był mroczny i tajemniczy; w pewnych momentach miałem wrażenie,że czytam horror pierwszej klasy.
   
   Książka wciąga, jest nieprzewidywalna czyli taka , jaki powinien być kryminał.
   Czytając tego typu książki lubię pobawić się w detektywa i samemu spróbować rozwiązać zagadkę,wytypować : kto zabił?
   Niestety, tutaj nie miałem takiej możliwości, już w połowie książki,wiedziałem, kto jest zabójcą. 

   Agatha Christie od wielu lat jest bezdyskusyjnie królową kryminałów, jednak mam wrażenie, że to może się zmienić - Tatiana Polakowa jest na dobrej drodze, by w przyszłości stać się nową królową powieści sensacyjnej.


Ocena : 9/10                                                         Marcin
  

1 komentarz:

  1. Zachęciłeś mnie jednym stwierdzeniem - nowa królowa kryminału. Też bardzo lubię ten gatunek i na pewno sięgnę po ten tytuł.
    Dzięki

    OdpowiedzUsuń