wtorek, 13 listopada 2012

"Księgowir" p. Glennon




"Jestem w książce, pomyślał. Naprawdę w niej jestem. (...)Przyłapał się na zerkaniu w niebo nie w poszukiwaniu oznak pościgu kruków, lecz niemal oczekując, że zobaczy patrzące na niego z góry oczy czytelnika. Nie od zawsze byłem w tej książce, rozmyślał  Na pewno nie w oryginalnej wersji. Książka zmieniła się przez to, że w niej jestem".


Książka Paula Glennona pt. "Księgowir" opowiada o losie 11-letniego Normana, który pewnej nocy czytając książkę pożera kartkę ze środka, po czym przenosi się na plan swojej książki. Od tego momentu Norman podróżuje pomiędzy książkami swojej rodziny.


Ciekawie zapowiadająca się opowieść, ale niestety końcówka jest bardzo nudna i mimo szczerych chęci, nie dałem rady jej doczytać do końca.


Janek


Ocena : 3/10


Dziękuję Wydawnictwu Świat Książki za przekazanie książki.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz