poniedziałek, 23 kwietnia 2018

"Detektywi z Tajemniczej 5 - Zagadka zaginionej kamei" - Marta Guzowska




Moim zdaniem, nareszcie znalazłam godnego następcę przygód  Detektywa Pozytywki. Jako 7 latka zaczytywałam się w perypetiach opisanych przez p. Kasdepke.
Teraz "połknęłam" wręcz "Zagadkę zaginionej kamei", która jest pierwszą częścią  serii Detektywi z Tajemniczej 5.

Zacznę od formatu i ilustracji - są niezwykłe! Przyciągają uwagę i zachęcają wręcz do czytania. Rozdziały, autorka napisała w sam raz, czyli nie za długie. Akcja rozwija się w takim tempie, że nie ma mowy aby oderwać się od przygód opisanych przez p.Martę Guzowską.

Świetnym i bardzo niecodziennym pomysłem są pytania kończące każdy rozdział. Nauczyły mnie "układania" informacji  i wyciągania wniosków. 

Sądzę, że nie macie wyjścia - przed Wami świetna lektura i szukanie odpowiedzi na pytanie - kto z wielu podejrzanych ukradł rodzinną pamiątkę - kameę.

Polecam, przeczytajcie koniecznie!

Ocena: 10/10                                                            Ania ( II kl.gimn.)

Dziękujemy wydawnictwu Nasza Księgarnia za przekazanie książki.
Książkę można wypożyczyć z naszej, szkolnej biblioteki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz