poniedziałek, 16 czerwca 2014

"Ja, Suzy P." Karen Saunders




Książka opowiada o życiu nastoletniej Suzy Puttock , którą ciągle prześladuje pech. Dziewczyna chodzi ze swoim najlepszym przyjacielem Dannym. Lecz pewnego dnia w szkole zjawia się Zach- nowy uczeń i kuzyn największego wroga Suzy -Jade. Suzy zakochuje się w Zachu i zrywa z Dannym.

Moim zdaniem, ta książka jest bardzo wesoła i pokazuje życie nastolatków "ich oczami". 
Uważam, że nadaje się szczególnie dla moich rówieśników ponieważ, pokazuje bardzo ważne dla nich rzeczy:
dom, rodzinę, pierwszą miłość i przyjaciół.

Bardzo podoba mi się szata graficzna książki - jest kolorowa; pełna ciekawych rysunków i komentarzy.

 Ocena: 8/10                                                       Oliwia 



Dziękujemy wydawnictwu Akapit Press za przekazanie książki.

Książkę można wypożyczyć w naszej bibliotece szkolnej.

2 komentarze:

  1. Gratulujemy Oliwii! - Twoja recenzja została zamieszczona na oficjlanej stronie wydwnictwa Akapit Press - http://www.akapit-press.com.pl/sklep/dla-mlodziezy/ja-suzie-p.-399-30

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam książkę, ale nie wiem z czym się rymuje Puttock bo słabo mi idzie z angielskim. Ktoś powie?

    OdpowiedzUsuń