czwartek, 7 maja 2015

"Szkoła Bogów" Bernard Werber






 Zachęcam wszystkich, którzy jeszcze nie odkryli tego tytułu.
 Uwielbiam tę książkę!!! Zwłaszcza wątki mitologiczne były dla mnie bardzo pouczające. Powieść jest naprawdę fascynująca!
Moim zdaniem napisana jest językiem przystępnym dla każdego czytelnika. 

Podobał mi się sposób, w jaki Bernard Werber przedstawia postacie bogów np. Afrodyty lub  symboliczne postacie naszej historii, takie jak Marilyn Monroe czy Matę Hari i wiele innych.


 Ale "Szkoła Bogów", to przede wszystkim historia i opowieść o człowieku, który kontynuuje swoją podróż w poszukiwaniu nieznanego. Jego dążenie do wiedzy jest nienasycone i prowadzi go w kierunku coraz bardziej ekscytujących odkryć.
     Nauka w szkole stwarza okazję, aby zobaczyć, jak wyglądają zachowania między bogami, kiedy każdy z nich posiada swoje strategie.
   
  Przez większość mojego czytania, miałem obsesję na punkcie tajemnicy. Nie mogłem się doczekać, aby poznać odpowiedź, bo mój mózg zawsze miał coś, co nie pasowało! Dlatego mieszanka przygód i niezwykłego humoru, do ostatniej strony książki przekonywała mnie, że autor tej powieści jest genialny!
    
 Od tej książki czytam dalej - wszystkie książki Bernarda Werbera! Jest to moje postanowienie i jeden z moich ulubionych autorów.

I jeszcze propozycja: myślę, że taką lekturę przeczytałby każdy gimnazjalista z wielka chęcią zamiast "Mitologii" Jana Parandowskiego.


Ocena: 10/10                                                                              Michał

Dziękujemy wydawnictwu Sonia Draga za przekazanie książki.
Książkę można wypożyczyć z naszej szkolnej biblioteki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz