czwartek, 13 marca 2014

"Wszystkie barwy siatkówki'' Marcin Prus




Książka Marcina Prusa "Wszystkie barwy siatkówki'', to moja kolejna, ulubiona książka. Gdy dowiedziałem się, że otrzymaliśmy do recenzji opowieść o siatkówce, od razu ją wypożyczyłem.

Marcin Prus urodził się w dniu,  bardzo ważnym dla każdego katolika - 16 października 1978 ( wybór Karola Wojtyły na papieża).

Zakochałem się w tej książce, w momencie gdy ją zobaczyłem -wielostronicowa, napisana "własną ręką" bohatera - biografia.

Dzięki tej opowieści, polubiłem jej bohatera - Marcina Prusa - wielokrotnego reprezentanta Polski w siatkówce, w młodości gracza wielu klubów, np. SMS PZPS Rzeszów, obecnie pracownika radia ("Radio Park'' w Kędzierzynie - Koźlu).

Najbardziej spodobały mi się: zdjęcia z wyjazdów, terminarz rozgrywek i co najciekawsze, zmiany kolorów włosów bohatera.

Zaciekawił mnie początek książki, a mianowicie było to  zdanie : "To, co trzymasz, drogi Czytelniku, to prawdziwa historia spisana ręką reprezentanta Polski''.

Podziwiam Marcina Prusa, ponieważ porzucił on swoje rodzinne miasto, szkołę i znajomych w Starogardzie Gdańskim, aby kontynuować karierę w oddalonym o 590 km Rzeszowie.

Wielki szacunek dla Pana, za to, że godnie reprezentował Pan Biało - Czerwone kolory !!!

Serdecznie chciałbym podziękować za cytat :" Niespełnione marzenia stają się dla człowieka traumą, spełnione - tworzą historię."(Marcin Prus)

Ocena 10/10 za całokształt, ponieważ jest to moja kolejna, ulubiona i najlepsza książka, jaką do tej pory przeczytałem.

                                                                           Czytelnik Bloga :D

Dziękujemy wydawnictwu Sine Qua Non za przekazanie książki.

Książkę można wypożyczyć w naszej bibliotece szkolnej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz