sobota, 29 grudnia 2012

"Queen. Nieznana historia" Peter Hince


  Książka jest wspomnieniem kilkuletniej współpracy Petera Hince'a( członka ekipy technicznej) z zespołem Queen. Sam autor dodał podtytuł : "Moje życie u boku najlepszego zespołu rockowego XX wieku". 

Myślę , że otwierając tę książkę miałam większe nadzieje. Myślałam, że dowiem się więcej o muzyce i przebojach Queen. Dostałam opowieści o trasach koncertowych, niekończących się imprezach ( dozwolone od lat 18)
 i kłopotach z policją oraz fanami.

Z każdym rozdziałem wzrastał mój apetyt na muzykę. Zgromadziłam na półce wszystkie dostępne w domu płyty CD Queen. I muszę przyznać, że z podkładem muzycznym dobrze mi się czytało, a nawet dużo , dużo lepiej...

Oto ocena płyt  Queen : 
                                       
 Made In Heaven 10/10
         Innuendo 7/10
                Greatest hits  7/10
   Jazz 3/10

Dzięki wspomnieniom Hince'a odbyłam niepowtarzalną podróż , podglądając zza kulis , z coraz większą ciekawością , trasy koncertowe Queen  oraz wszystkich członków zespołu , w szczególności postać -legendę - 
Freddiego M.

Polecam fantastyczne zdjęcia zespołu, szczególnie te odsłaniające kulisy powstawania takich teledysków , jak : "Radio Ga, Ga" czy "I want to break free". 

Zakończenie książki może posłużyć jako motto do rozpoczynającego się wkrótce Nowego Roku.
Fred wierzył ,że : "talent zawsze zwycięży " i mawiał , że :"cokolwiek robisz, "rób to dobrze i z klasą , mój drogi !". 

       Pamiętajmy o tym - przecież  "We're the champions, my friend".


    Ocena 8/10

    Struś

Chciałabym serdecznie podziękować wydawnictwu Sine Qua Non za przekazanie tak niesamowitej książki.

5 komentarzy:

  1. Dzięki tej recenzji nie mogę uwolnić się od piosenki Queen - "Don't stop me, now". Przeczytam tę książkę na 200% i polecę znajomym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham Queen. Do nieba zostały jeszcze dwa kroki; http://www.granice.pl/ksiazka,john-lennon--listy,274866 i http://www.granice.pl/ksiazka,pink-floyd--predzej-swinie-zaczna-latac,276358
      PS: Powyższy komentarz został usunięty, bo link źle się skopiował.

      Usuń
  3. Bardzo dziękujemy za tak gorący odzew.

    Do polecanych tytułów spróbujemy zajrzeć.
    Możesz napisać, jak nas znalazłeś i z jakiego kraju pochodzisz?
    Pozdrawiamy ,
    Blogerzy 39

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki tak pięknej recenzji zacząłem codziennie słuchać Queen:)

    Recenzja, że aż palce lizać, tak cudnie napisana !!!

    Dziękuję Ci drogi Strusiu za tak ciekawą recenzję.

    Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów całej załodze.
    #Czytelnik Blogga :)

    OdpowiedzUsuń